總網頁瀏覽量

2020年11月8日 星期日

舊物牽情 6

 



一批80年代影視店的會員證。八九十年代,互聯網還未十分流行,當然沒有什麼串流影音網站或者Apps,一般人要看電影,可以去戲院,惟若想安坐家中看電影,便需要去影視店租盒錄影帶。到90年代市面逐漸有VCD, LD 以及 DVD 等較先進嘅產品推出,但基本運作都差不多,顧客可以去影視店租錄影帶/VCD/DVD,為期三幾天,便需歸還,逾期罰款以每天計。話說回頭,現在市面上租賃影碟的影視店當然已然絕跡,但偶然走過中上環或者北角,仍見有三幾間售賣DVD的商店在苦苦撐着



喺用互聯網以至手機訂酒店,機票,火車票仍未流行嘅時候,旅客一般會用呢啲旅遊網訂行程,但當時會傾向打電話同呢啲網站嘅客戶服務員訂酒店或者機票.  我有一段好長嘅時間都係電話預訂旅程,但呢幾年所有真人服務都已經被手機Apps代替



一張1996年由屯門往中環雙體船嘅船票,盛惠$25


這個看似是錢甖嘅鐵盒,其實本來是用來裝朱古力的,但生產商很有遠見,設計上讓小朋友吃完朱古力後,還可以用鐵箱作為錢甖,一物二用。小鐵箱還備有小鎖匙,真的非常貼心.  忘記告訴你,這個鐵箱錢甖我小學時候已經存在,所以估計少說也有接近50年嘅歷史



三個中學時代嘅獎牌,左邊那個是校際足球亞軍獎牌,中間是聖士提反堂校運會班際4×100接力銀牌,右邊那個是校運會400公尺個人銅牌.  小弟並非運動型學生,但幾年下來,都混到一兩個獎牌,唔知係咪山中無老虎,猴子稱大王。諗起果次攞400米銅牌都好好笑,我其實冇受過田徑訓練,果次係班裏面冇人肯參加呢場賽事,先至推我出去跑; 我400米當100米咁跑,鎗聲一響即發足狂奔,喺前200米領先其他參賽者十幾個身位,搞到我啲同學嚇咗一跳,以為我真人不露相,但跑400米要講留前鬥後,去到最後100米莫氣,越跑越慢,好彩前段領先得多,終於比我捱到返終點攞到個第三.  又及,當年簡簡單單嘅校運會,都頒個獎牌比學生,諗返轉頭,聖士提反堂都算幾大手筆



兩個1981年栢克來銀行發行,紀念查理斯皇子,戴安娜皇妃大婚嘅銀幣。當年我恰巧在英國,特登跑往倫敦觀禮,當時萬人空巷,都熱烘烘的擠在路旁,希望一睹兩人嘅風采,俗一點說句,那是上世紀最童話式嘅婚禮。童話最後幻滅,殘酷嘅現實告訴我們,表面嘅幸福華麗,擋不住真實嘅人性。現在偶然看到有關戴妃嘅紀錄片,心中都有一陣戚戚然嘅感覺



一個1972年,由萊斯銀行發行嘅紀念英女皇和皇夫銀婚紀念銀幣



這只星辰電子錶對我來說很有紀念價值,話說當年去英國唸書,老爸因為怕普通上鍊錶容易壞,給我買了一個這隻當時算是很前衛嘅電子錶,因為人家跟他說,電子錶只要每隔兩三年换一次電池便可以,比較可靠耐用。此外這個電子錶除了可以看時間之外,還有年月日期顯示,甚至可以計時,當年來說可謂非常先進。我用了七,八年後,這個錶便因為幾度入水壞了,怎麼樣也無法修理。雖然如此,我也捨不得丟棄,每次看到它,便想起老爸的苦心



這只星辰錶我戴了很久,大大話話都係起碼有十五,六年,直至前幾年因為懶的關係,放棄了戴錶的習慣,才把它閑置著,忽然想起李嘉誠曾說過,他一只錶戴了幾十年,想來,我都有一件事和誠哥相似 



Swatch手錶,是廿多年前嘅生日禮物,曾幾何時,有一段時間Swatch手錶和時間廊大行其道,經常可以在電視上面見到它們的廣告,但是時移世易,現下的年青人根本不喜歡戴手錶,曾經成行成市的時間廊,現在都剩下寥寥無幾了



地鐵公司為紀念1998年6月機場慈善快綫紀念之旅,所推出嘅機場快線水晶列車珍藏版



親筆簽名金枝玉葉電影海報-劉嘉玲



親筆簽名金枝玉葉電影海報-張國榮



親筆簽名金枝玉葉電影海報-袁詠儀



八九十年代恒生財神到年畫




兩本老爸先鮮行總商會(後來改名為淡水魚商會)嘅會員簿,最早那一本是在1959年頒發,距今已有60年



兩張老爸凍房工作證,最舊那一張是1962年頒發,大大話都有58年歷史了



膠劍仔,相信我們這些50後, 60後的小朋友冇邊個未玩過



圖為1983年中旅社組織嘅北京旅行團嘅單張,原來當年去北京唔係坐飛機,而係要坐一日半嘅火車先至到北京,一來一回淨係坐火車嘅時間已經要三日,今日看來真的不可思議 1



圖為1983年中旅社組織嘅北京旅行團嘅單張,原來當年去北京唔係坐飛機,而係要坐一日半嘅火車先至到北京,一來一回淨係坐火車嘅時間已經要三日,今日看來真的不可思議 2


4 則留言:

  1. KPS 在9O年代很popular. 做了它的會員,還在它结業前在不知情下買了套票,結果要用餘下的套票換購了一大堆C D。同期也有一間出租電視機及錄影機等的公司叫科藝,不知大家有沒有印象,隨著P C及上網的普及,當然要被淘汰。

    回覆刪除

  2. 係呀,你講起我又記得,我都曾經係好多影視會嘅會員,買落好多套票, 90年代至千禧年代喺呢啲影視會嘅倒閉潮朝當中,我都損失唔少~~~

    回覆刪除
  3. 回鄉証及CI在【舊物牽情1】已出現過了;)

    回覆刪除
  4. 多謝提醒,可能安排有誤,已修正,謝謝~~

    回覆刪除